Інтеграція Lemlist та Hubspot для колд аутріч кампаній

Сьогодні зашерю базову інтeграцію Лемліста та Хабспота через Make (aka Integromat), яку юзаю практично завжди у своєму колд аутричі.
Головна мета — підтримувати актуальність даних і зберігати усі дотики з потенційними лідами у СРМ системі. В моєму кейсі Хабспот є центральним джерелом даних по inbound + outbound, а розсилки я роблю з Лемліста.
У Hubspot я буду працювати з лідами та їхнім значенням Lead Status. Базова outbound-воронка виглядає таким чином:
Prospect - Replied - Call Scheduled - SQL - Offer - Closing - Won/Lost
До моменту, поки контакт не стане SQL, я працюю з ним як з лідом і його рух по воронці буде регулюватись через Lead Status.
При цьому є щє додаткові статуси - Email Bounced, Unsubscribed, Unqualified.Два перші ми зможемо автоматично отримувати з Lemlist.
То ж беремо умовний батч з 70 контактів. 

таблиця з контактами


Експортуємо csv, йдемо у Husbpot і імпортуємо контакти туди як Static List.

static list у Hubspot

Отримуємо список на 70 контактів, назвемо його Outbound 1 batch.Я їм ставлю Lead status=Prospect та Lead source=Outbound 1 batch.(уже коли зробив, побачив, що з 70 контактів тільки 50 мейлів, най буде)

Outbound batch 1


Тепер йдемо у Лемліст, Settings - Integrations і налаштовуємо інтеграцію з Хабспотом.

Integrations у Лемліст


Створюємо кампанію ( наприклад Outbound 1 batch), і у налаштуваннях кампанії натискаємо Start Using Hubspot for this campaign. У нас зʼявляється можливість обирати фільтри, якими є списки у Hubspot. Обираємо наш список Outbound 1 batch.

налаштування кампанії


Натискаю Save — на вкладці Review зʼявляються 50 лідів для ревью (казав же що 50).

50 лідів для ревью

Якщо будете додавати ще контакти у цей лист, вони автоматично будуть потрапляти у Лемліст у вашу кампанію — вам треба буде тільки зробити ревью.
Pro Tip: Можна юзати динамічні списки у Хабспоті + Lemlist як опцію для постійного lead nurturing, слати контент.
Пишемо секвенси, готуємо усе, залишається тільки натиснути play.
Наш таск — маркувати лідів, що взаємодіяли з кампаніями. Replied — ті, що відповіли (їх щє потрібно призначити на сейлза, щоб він їх підхопив. Якщо мейл баунснувся, мені також це знати і помітити ліда як Email Bounced. Якщо він отписався, то я його маркану як Unsubscribed, щоб більше його не чіпати.
Йдемо у Make (formerly integromat), щоб усе налаштувати. Створюємо сценарій.
У списку модулів обираємо Lemlist, тригер Watch Email, конектимось до свого аккаунту Лемліст.
Створюємо вебхук, нам потрібно слідкувати за усіма івентами і кампаніями, то ж усі параметри залишаємо пустими. Натискаємо Save і ОК.

створення вебхуку у Make


Мені потрібно слідкувати за кількома івентами і у залежності від цього ставити робити різні єкшени. Тому я добавляю Router — він буде спрямовувати сценарій (свого роду оператор if). Він знаходиться в tools:

додавання Router

(Якщо ви плануєте робити аутріч одразу з декількох акаунтів лемлист, то потрібно буе для кожного акаунта робити свій сценарій).
Я буду робити фільтри у роутері по типу події Type, мене цікавить Replied, Bounced і Unsubscribed.
Щоб зрозуміти, які значення type Лемліст передає по кожній події, треба лізти у документацію.

документація Лемліст


Бачимо, що коли відповідають - приходить emailsReplied, коли відписка - emailsUnsubscribed, і при баунсі emailsBounced. То ж налаштовуємо три варіанти сценарію.


Тепер на кожен варіант потрібно зробити екшен у Хабспоті.

екшени у Хабспоті


Коли контакт відповів, треба змінити йому Lead Status = Replied. Обираємо Hubspot - Create/Update a contact, підтягуємо емейл з Лемліста та міняємо Lead Status.


Додатково щє можна обрати Contact Owner, щоб призначити контакт на сейлза.

вибір contact owner


Таким же чином налаштовуємо усі інші варіанти, запускаємо кампанію у Лемлисті, вмикаємо сценарій у Make і насолоджуємося зекономленим часом.

готовий сценарій


У базовому варіанті цього має бути достатньо. Якщо є час та натхнення, то можна щє, наприклад, додати, з якого мейлу чи степу конвертнувся лід, або щось таке.
Дякую за увагу, конструктивний фідбек приймаю на .moc.liamg%40oknemotgelo Якщо потрібно проконсультуватись, букайте зідзвон.

Олег Томенко
Founder Practicebox,Outbound Sales & Digital Marketing Consultant

Більше по темі:
Cold email outreach: 7 порад
Огляд інструменту Leadfeeder для b2b лідогенерації
Секрети автоматизації в Linkedin (безкоштовний вебінар)
Linkedin Lead Generation: тригодинний майстер-клас
Інсайти b2b лідогенерації з німецького ринку