Огляд інструменту Leadfeeder для b2b лідогенерації

  • Illustration

    Олег Томенко

Leadfeeder – інструмент, який дозволяє дивитися, які компанії заходили до вас на сайт. Сьогодні існує ще його аналог Albacross. Я користувався і тим, і цим, і загальне враження — Альбакрос працює точніше. Втім, можливо, залежить від ніші.
У відео я проаналізував усі 46 лідів, яких накидав мені Лідфідер за два тижні безкоштовного користування. PracticeBox — не лише стрімінгова платформа, а й тренінгова агенція, і компаніям, які цікавилися конкретними курсами, ми можемо запускати аутрич та пропонувати корпоративні тренінги на цю тему.
Ще момент: звичайно, щоб зрозуміти, чи працює Leadfeeder конкретно для вас, і скільки дає релевантних лідів, його потрібно використовувати принаймні 2-3 місяці у зв'язці з активностями по проспектингу.




Ще відео на тему:
Як будувати B2B продаж в ЄС. Поради від Алекса Валасідіса (Іспанія)

#StandWithUkraine

Support the Ukrainian Armed Forces during the Russian invasion