Cold email outreach: 7 порад

Як робити колд аутріч (або холодні розсилки)


У цій статті йдеться про бенчмарки холодних розсилок та про те, як я їх досягаю.
Загалом колд аутріч спрямований на отримання ствердних відповідей. От і все. Пріоритизація лідів, їх кваліфікація та все інше відбувається пізніше.
Який інструмент найкраще підходить для розсилок? Беріть будь-який. Більшість із них працюють за однаковим принципом, різниця полягає лише в невеликих функціях, які можуть робити вашу роботу комфортнішою.Я віддаю перевагу Lemlist, але мені також підходять Reply.io, Outreach, Woodpecker або Outplay.
Коли ви брейнштормите і пріоритизуєте гіпотези про розсилки (за методиками ICE або RICE), ви повинні мати певний чіткий числовий показник, який вказуватиме на те, що ваш тест успішний та потребує масштабування.
«Я буду точно продовжувати, коли реплай рейт буде...»
Ось, наприклад, як для мене виглядає успішна гіпотеза:

83% open rate, 37,6% reply rate2% bounce rate, 2,5% unsubscribe rate

Open rate, reply rate, bounce rate: які бенчмарки?

Open rate > 65-70% означає, що мій домен добре налаштовано, а мої імейли в основному потрапляють в інбокс. Але загалом я досягаю 80-90% open rate за кілька степів кампанії.Якщо open rate <50%, це означає, що мої листи можуть потрапляти до спаму. У цьому випадку я припиняю всі аутріч кампанії та починаю тестувати домен.
Reply rate >10%. Все залежить від аудиторії; для деяких складних аудиторій я можу орієнтуватися на 5-7%, але, чесно кажучи, 10% — це мінімум, який дає мені підстави далі рухатися з цими гіпотезами.
Unsubscribe rate <5%. Якщо ж я бачу, що рівень відписок перевищує 5%, то можу припустити, що ці люди загалом відкриті до такого холодного спілкування, але конкретно ця пропозиція для них нерелевантна.
Bounce rate <3% означає, що я ретельно перевірив усі імейли та надіслав кампанію лише перевіреній аудиторії.
Зараз я просто розповім, що я роблю, щоб досягти цих показників. Я вважаю їх трохи вищими за звичайні цифри у цій сфері, але цим завдячую своєму досвіду.

Порада 1. Невеликі батчі


Їх буде достатньо для попереднього підтвердження гіпотези. Якщо ваш open rate 70%+ і ви все ще не маєте ствердних відповідей зі 100 контактів, це проблема. Я можу скорегувати повідомлення та надіслати ще 100, але якщо результатів все одно немає, я вважаю цю гіпотезу невдалою.Якщо я отримаю 5-10 позитивних відповідей зі 100, я можу надіслати ще 100. Коли я зрозумію, що це працює (у нас є відповіді, і ми можемо конвертувати ці відповіді у SQL), я зможу масштабувати кампанію.Тестити невеликі батчі, а потім масштабувати.

Порада 2. Максимум 3 мейли в одному офері

мем про довгий ланцюжок імейлів

Ось моя логіка. Якщо мій домен добре налаштований, мені треба орієнтуватися на open rate 80-90% за три мейли. Тож це означає, що переважна більшість людей зрештою прочитає моє повідомлення. Якщо я не зміг продемонструвати цінність у моєму листі, то проблема у самому повідомленні, а не у відсутності наполегливості.

Порада 3. Забудьте про шаблони


Я не впевнений, що варто в черговий раз наголошувати на цьому, але використовувати шаблони — це все одно, що списувати домашку. Ви можете використовувати шаблони для натхнення, щоб побачити, як люди вибудовують ланцюжок імейлів, що вони описують і яка їхня УТП.
Але зазвичай шаблон — це вдала спроба, подана без контексту. Іноді я дивлюся на шаблони, які спрацювали, і ледве не плачу, бо я, чесно, не розумію, як це могло статися.
Найкращі колд аутріч імейли ви можете створити тільки власноруч. Я завжди сам створюю тексти для кожної кампанії. Крім того, я надсилаю якомога більше різних варіантів імейлів в одному батчі. Я використовую персоналізовані речення та ліквід синтаксис у Lemlist.
Шаблони ваших УТП і маркетинговоих матеріалів — це єдині шаблони, якими ви можете користуватись. Але я б не робив простий копі-паст із маркетингових матеріалів; у 7-й пораді я скажу чому.

Порада 4. Одна гіпотеза — одна персона


Деякі персони працюють краще, ніж інші в межах одного ICP. Тому я тестую різні точки входу, а не просто знаходжу контакти CEO та CTO та пишу їм.

Якщо у мене правильно розроблений портрет клієнта і маркетингові матеріали, я можу скорегувати цінність компанії для цієї конкретної посади. Двоє людей — нічого страшного: "Я не впевнений, що це ваша сфера інтересів, тому я також написав вашому колезі..."
Але якщо ви надішлете той самий мейл 3-4-5 людям з організації, ви збільшите ймовірність потрапити до спаму.
Тому що це і є спам.

Порада 5. Додайте інструмент для прогріву


Я використовую Mailwarm. Там я можу встановити кількість імейлів для прогріву та реплай рейт.Зазвичай мета полягає в тому, щоб зробити процес послідовним. Якщо у мене немає активної кампанії в певному імейл акаунті, я зазвичай налаштовую відправку 40-50 імейлів щодня з реплай рейтом 30-40%.

40 імейлів/день, 30% reply rate

Коли я починаю кампанію, реплай рейт на Mailwarm досягає 100%. Таким чином я коригую загальний реплай рейт домену.

40 імейлів/день, 100% reply rate

Будьте обережні з інструментами прогріву: усі вони наче однакові, але за ними треба спостерігати — я чув про випадки, коли такий прогрів збільшував спам рейт.

Порада 6. Зупиніть кампанію для компанії, коли хтось на неї відповість


Якщо я налаштовую таргет на двох людей з однієї компанії (рідко, але буває), має сенс припинити кампанію для другої людини, якщо я маю позитивну відповідь від першої.
Зазвичай я ділю один батч на дві точки дотику, наприклад:

2 персони в рамках компанії

Порада 7. Холодний аутріч — це не зовсім TOFU (верх воронки)


Деякі компанії починають процес аутбаунду, уже маючи маркетингові гайди та матеріали, де вони зазвичай описують своє бачення, місію, УТП, завдання, і портрети клієнтів.
Перша думка — копі-пастити ці заяви «як є». Проте, якщо ці маркетингові матеріали створені правильно, вони зазвичай апелюють до верху воронки: реклами у Facebook, тексти на веб-сайті тощо. Саме так ви привертаєте увагу ширшої аудиторії.
Якщо ж ми проводимо колд аутріч, ми припускаємо (або ми майже впевнені), що ця конкретна компанія має такі конкретні проблеми, які ми можемо вирішити таким конкретним чином. Тож замість того, щоб скандувати маркетингові слогани, я описую, як саме ми можемо допомогти.
Гарних вам розсилок!

Олег Томенко

Більше по темі:
Інтеграція Lemlist та Hubspot для колд аутріч кампаній
Огляд інструменту Leadfeeder для b2b лідогенерації
Секрети автоматизації в Linkedin (безкоштовний вебінар)
Linkedin Lead Generation: тригодинний майстер-клас
Інсайти b2b лідогенерації з німецького ринку