Open rate, reply rate, bounce rate: які бенчмарки?
Open rate > 65-70% означає, що мій домен добре налаштовано, а мої імейли в основному потрапляють в інбокс. Але загалом я досягаю 80-90% open rate за кілька степів кампанії.Якщо open rate <50%, це означає, що мої листи можуть потрапляти до спаму. У цьому випадку я припиняю всі аутріч кампанії та починаю тестувати домен.
Reply rate >10%. Все залежить від аудиторії; для деяких складних аудиторій я можу орієнтуватися на 5-7%, але, чесно кажучи, 10% — це мінімум, який дає мені підстави далі рухатися з цими гіпотезами.
Unsubscribe rate <5%. Якщо ж я бачу, що рівень відписок перевищує 5%, то можу припустити, що ці люди загалом відкриті до такого холодного спілкування, але конкретно ця пропозиція для них нерелевантна.
Bounce rate <3% означає, що я ретельно перевірив усі імейли та надіслав кампанію лише перевіреній аудиторії.
Зараз я просто розповім, що я роблю, щоб досягти цих показників. Я вважаю їх трохи вищими за звичайні цифри у цій сфері, але цим завдячую своєму досвіду.
Порада 5. Додайте інструмент для прогріву
Я використовую Mailwarm. Там я можу встановити кількість імейлів для прогріву та реплай рейт.Зазвичай мета полягає в тому, щоб зробити процес послідовним. Якщо у мене немає активної кампанії в певному імейл акаунті, я зазвичай налаштовую відправку 40-50 імейлів щодня з реплай рейтом 30-40%.
Коли я починаю кампанію, реплай рейт на Mailwarm досягає 100%. Таким чином я коригую загальний реплай рейт домену.
Будьте обережні з інструментами прогріву: усі вони наче однакові, але за ними треба спостерігати — я чув про випадки, коли такий прогрів збільшував спам рейт.
Порада 6. Зупиніть кампанію для компанії, коли хтось на неї відповість
Якщо я налаштовую таргет на двох людей з однієї компанії (рідко, але буває), має сенс припинити кампанію для другої людини, якщо я маю позитивну відповідь від першої.
Зазвичай я ділю один батч на дві точки дотику, наприклад:
Порада 7. Холодний аутріч — це не зовсім TOFU (верх воронки)
Деякі компанії починають процес аутбаунду, уже маючи маркетингові гайди та матеріали, де вони зазвичай описують своє бачення, місію, УТП, завдання, і портрети клієнтів.
Перша думка — копі-пастити ці заяви «як є». Проте, якщо ці маркетингові матеріали створені правильно, вони зазвичай апелюють до верху воронки: реклами у Facebook, тексти на веб-сайті тощо. Саме так ви привертаєте увагу ширшої аудиторії.
Якщо ж ми проводимо колд аутріч, ми припускаємо (або ми майже впевнені), що ця конкретна компанія має такі конкретні проблеми, які ми можемо вирішити таким конкретним чином. Тож замість того, щоб скандувати маркетингові слогани, я описую, як саме ми можемо допомогти.
Гарних вам розсилок!
Олег Томенко
Більше по темі:
Інтеграція Lemlist та Hubspot для колд аутріч кампаній
Огляд інструменту Leadfeeder для b2b лідогенерації
Секрети автоматизації в Linkedin (безкоштовний вебінар)
Linkedin Lead Generation: тригодинний майстер-клас
Інсайти b2b лідогенерації з німецького ринку