Catch-All імейли в холодних розсилках

Вступ


У колд аутрічі ефективність вашої кампанії часто залежить від якості списку контактів. Імейли зазвичай класифікують як valid, invalid, або catch-all. Маркетологи часто зосереджують свої зусилля лише на валідних імейл адресах, хоча catch-all адреси мають значний прихований потенціал. У цій статті розкажу про catch-all імейли: що це таке, чому вони важливі та як максимізувати їх потенціал у вашій стратегії з колд аутрічу.

Важливість верифікації імейлів


Перш ніж заглибитися у catch-all імейли, давайте коротко поговоримо про важливість верифікації імейл адрес. Коли ви запускаєте колд аутріч кампанію, надважливо переконатися, що ваш список імейлів коректний. Валідатори відносять імейли до однієї з категорій: valid, invalid або catch-all, допомагаючи цим знизити bounce rate, зберегти репутацію відправника та підвищити загальну ефективність аутрічу.
Типи верифікації в Сlearout:

Верифікація в Clearout

У Snovio схожа класифікація: зеленим кольором позначені valid адреси, червоним – invalid, жовтим – catch-all та greylisted.

Верифікація у Snovio

Що таке catch-all імейли?


Catch-all імейли, які часто називають імейл адресами за замовчуванням, налаштовуються адміністраторами домену для того, щоб отримувати всі повідомлення, надіслані до цього домену, незалежно від конкретної адреси одержувача.

Наприклад, якщо домен має сatch-all імейл «moc.niamod%40ofni», він прийматиме електронні листи, надіслані на «moc.niamod%40selas», «moc.niamod%40troppus», «.niamod%40eodnhoj com" та будь-яку іншу адресу в цьому домені.

Призначення сatch-all імейлів – “ловити” листи, надіслані на адреси конкретного домену, які не існують або були написані з помилками. Замість того, щоб повертати ці імейли, сatch-all адреса збирає їх, що робить її цінним інструментом для керування вхідними повідомленнями.

Catch-All дилема


Багато маркетологів з обережністю ставляться до сatch-all імейлів через нижчий open rate. Оскільки в інбокси сatch-all імейлів приходить велика кількість листів, вони можуть здаватися переповненими та проглядатися не так часто, як індивідуальні адреси.
Але важливо зазначити, що сatch-all імейли не обов’язково є невалідними. Натомість вони діють як бар’єр проти bounce rate, гарантуючи, що ваш лист потрапить в інбокс.

Використання catch-all імейлів у колд аутрічі


Сatch-all імейли можуть бути козирем вашої колд аутріч стратегії, особливо якщо у вас відносно новий домен або ви хочете урізноманітнити свій підхід. Ось як можна використовувати їхній потенціал:
Вік домену має значення. Для абсолютно нових доменів краще напрацювати репутацію, спочатку надсилаючи імейли виключно на valid адреси. У міру того, як домен розвивається та отримує репутацію, можна подумати про введення у свою стратегію сatch-all імейлів.
Експериментуйте з малими батчами. Створіть окремий батч сatch-all імейлів, приблизно 100–200 адрес, і відправте розсилку з меншим обсягом. Такий обережний підхід гарантує, що ви не перевантажите інбокс сatch-all адрес.

Кейс стаді: open rate 50%


Нещодавно я експериментував із доменом, якому було шість місяців. Я додав сatch-all імейли у невелику партію (200-300 мейлів), і результати були вражаючими: 50% open rate і 1% reply rate. Зовсім непогано. Ще більше вразило те, що bounce rate становив лише 4%.

Висновки


У колд аутрічі не треба уникати сatch-all імейлів. Хоча вони зазвичай не забезпечують такі ж open rates як валідні адреси, їх цінність є очевидною для не нових доменів. Експериментуйте з невеликими батчами, щоб використати прихований потенціал сatch-all адрес.

Успіхів у експериментах!

Олег Томенко


Більше по темі:
Spintax в cold email outreach кампаніях
Cold email outreach: 7 порад
Інтеграція Lemlist та Hubspot для колд аутріч кампаній