На онлайн-курсі ви навчитеся філософії та методології холодних розсилок, що дозволить вам грамотно їх створювати, отримувати максимум відповідей та не потрапляти до спаму. Ми розберемо найсучасніші підходи та інструменти.
Олег Томенко, Outbound Sales & Digital Marketing advisor,CEO at PracticeBox
На онлайн-курсі я навчу вас філософії та методології холодних розсилок, що дозволить вам грамотно їх створювати, отримувати максимум відповідей та не потрапляти до спаму. Ми розберемо найсучасніші підходи та інструменти, які використовуються у 2023 році.
Олег Томенко, Outbound Sales & Digital Marketing advisor,CEO at PracticeBox
Для чого потрібні холодні розсилки
Програма курсу
“Дякую за курс. Моя основна діяльність полягає в іншому, але поставив собі завдання розібратися в імейл розсилках для своєї компанії.Під час курсу стало зрозуміло, що технічні моменти це другорядні питання, а ось за принципові моменти, які були розкриті на курсі: концнпція, ICP, pain points, структура листа, ціннісні моменти, – дякую.Зараз у нас процес розсилок на рівні гіпотези і, відповідно, будемо обкатувати його в напів ручному режимі. Згодом добавимо автоматизацію. Наразі є план дій.Також дякую за підказки и фідбек щодо практичних завдань.Курсом і викладанням задоволений на 100%!”
Алекс Падалка
"Все загалом було круто. Я прийшов з метою все систематизувати, отримати загальне бачення – і все це отримав. Побачив багато штук, які можна поставити під питання (чому щось зараз працює так, а не інакше), що можна поправити чи покращити. Думаю, ще не раз переглядатиму кожен із уроків. Написання самих листів — не зовсім моя задача, але з часом, думаю, теж до цього дійду — приходитиму і сейлзам розповідатиму, що вони не так пишуть;)Загалом дуже задоволений. По роботі було певна задача, і саме по ній був урок — якраз вчасно, прям круто вийшло!"
Ілля
“Від мене було мало питань під час курсу, бо в загальному все було зрозуміло. Мене цікавила здебільшого структура в питанні холодних розсилок. Тут я собі підтвердив, що система в мене так і налаштована. Найважливіше, що ми обговорювали — темплейти меседжів. В мене з цим реально проблеми: міняю дуже часто, але важко. Тут мені дуже допоміг фідбек і тe, що ми обговорювали на останньому занятті. Буду все пробувати і, знову ж таки, ще звертатись до Олега з поточними питаннями. Зі структурою мейлів ще буду розбиратись, а от інші питання (CRM, налаштування доменів, автоматизація) вже були пропрацьовані і питань не було — є досвід. А щодо меседжів: того, як їх треба подавати, їх цінність і так далі, — була нова інформація. За це дякую і, думаю, ще будемо обговорювати.Слушним також був коментар, що треба мені сідати з СЕО та обговорювати, що саме треба донести до наших лідів та клієнтів.”
Василь Кузик
Миттєвий доступ до відео та матеріалів. Створюєте обліковий запис на платформі, оплачуєте пакет через Wayforpay і відразу починаєте проходити навчання.
Також ми приймаємо Payoneer, безготівковий розрахунок, Paypal, крипту та переказ на картку.Якщо хочете сплатити таким способом, напишіть у телеграм @practicebox.
Ми заздалегідь відповіли на найактуальніші питання про курс. Якщо хочете запитати щось особливе - найшвидше відповість підтримка у телеграм @practicebox
Створюєте обліковий запис і оплачуєте доступ
Навчання проходить на нашій платформі Practicebox. Для початку навчання створюєте обліковий запис, а потім купуєте доступ до нашого курсу. Якщо ви вже користувач — обліковий запис можна ще раз не створювати :)Матеріали курсу миттєво з'являться у вашому кабінеті.
Чат для нетворкінгу та питань по курсу
Організаційні питання швидко вирішуємо в чаті, у ньому ж обговорюємо, наскільки цікавий курс, знайомимося, нетворкаємося і обмінюємося думками. Чат залишається у вас і після закінчення курсу.
Олег Томенко
- Founder & CEO платформи PracticeBox;
- незалежний консультант діджитал компаній та стартапів з питань побудови та збільшення ефективності процесів Sales&Marketing;
- спеціалізується на питаннях аутбаунд продажів та лідогенерації, налаштування та автоматизації CRM, побудови маркетингової воронки, email маркетингу, контент маркетингу, продакт маркетингу, та стратегії цифрового маркетингу в цілому;
- серед клієнтів: MageCloud, TeQatlas, DesignBuddy, AmconSoft, Perfsol, DashFight.