B2B Cold Email OutreachОнлайн-курс, миттєвий доступ4 відеоуроки по 1,5 - 2 години кожен

На онлайн-курсі ви навчитеся філософії та методології холодних розсилок, що дозволить вам грамотно їх створювати, отримувати максимум відповідей та не потрапляти до спаму. Ми розберемо найсучасніші підходи та інструменти.

*мова курсу - російська

Олег Томенко, Outbound Sales & Digital Marketing advisor,CEO at PracticeBox


B2B Cold Email OutreachОнлайн-курс, миттєвий доступ4 відеоуроки по 1,5 - 2 години кожен

На онлайн-курсі я навчу вас філософії та методології холодних розсилок, що дозволить вам грамотно їх створювати, отримувати максимум відповідей та не потрапляти до спаму. Ми розберемо найсучасніші підходи та інструменти, які використовуються у 2023 році.

*мова курсу - російська

Illustration

Олег Томенко, Outbound Sales & Digital Marketing advisor,CEO at PracticeBox

Для кого цей курс

Фаундери і СМОдіджитал компаній

Використовуйте холодні розсилки як відносно простий і недорогий спосіб перевірки гіпотез безпосередньо на цільових компаніях. Використовуйте їх для пошуку інвесторів, партнерів, для нетворкінгу.

Сейлзи, лідгени,
SDR

Вивчіть принципи холодної комунікації, проспектингу, підготовки та реалізації холодних розсилок "по-розумному". Станьте фахівцем, який може і самостійно засетапити цей канал, і навчити колег.

Біздеви

Використовуйте холодні розсилки для підготовки до конференцій, заходів та для пошуку партнерів у будь-яких напрямках.

Для чого потрібні холодні розсилки

Аутбаунд лідогенерація

Розсилки — перший крок в аутбаунд кампаніях, розрахованих на отримання супер цільових лідів, зацікавлених у послугах або продукті компанії. 

Розвиток бізнесу, пошук партнерів

Коли ви шукаєте нових партнерів для розвитку бізнесу в будь-якій сфері, вам потрібно ретельно обирати їх за критеріями, і надсилати їм персональні пропозиції. 

Рейз інвестицій

Коли ви шукаєте інвестиції для стартапу, ви маєте залучати цільових інвесторів, відправляючи їм персональні листи та описуючи, чому варто інвестувати у ваш проєкт.

84 all

Тестування гіпотез

Холодні розсилки дозволяють протестувати гіпотези щодо деяких сегментів компаній, обираних за ICP (профілем ідеального клієнта).

Програма курсу

Максимально детальна програма з усіма додатковими матеріалами

  • Заняття 1. Основи

    ● Розвінчуємо міфи● Суть та принципи холодних розсилок● Приклади застосування холодних розсилок● Бенчмарки холодних розсилок● Три кити холодних розсилок: портрет, персона, офер (пропозиція)● Гіпотези● Сигнал● Пошук компаній та контактів● Приклади оферів● Розбір ICP та оферів учасників● Q&A
    Результат: зібраний перший батч компаній та контактів по вашому клієнтському портрету.
    🎬 Відео (2:08:00) 📊 Презентація 📌 Додаткові матеріали 📝 Домашнє завдання

  • Заняття 2. Написання листів та їх персоналізація

    ● Принципи написання холодних листів● Персоналізація (icebreakers)● Soft CTA● Спам-слова● Тема та структура листа● Фолоу-апи● Хороші та погані приклади● Використання Spintax● Q&A
    Результат: готовий ланцюжок листів по вибраному батчу
    🎬 Відео (1:42:00) 📊 Презентація 📌 Додаткові матеріали 📝 Домашнє завдання

  • Заняття 3. Технічні налаштування та інструменти

    ● Налаштування домену та поштових скриньок для холодних розсилок (backup-домени, DKIM, SPF, DMARC і т.д.)● Прогрів домену● Робота з контактами: валідація, експорт та імпорт● Інструменти для розсилок: Lemlist, Instantly● Перевірка листів на спам та запуск кампаній● Q&A
    Результат: зібрана та запущена імейл кампанія
    🎬 Відео (1:42:00) 📊 Презентація 📝 Домашнє завдання

  • Заняття 4. Автоматизація та доповнення

    ● PMF (product-market fit)● Аналіз результатів запуску: порівняння з бенчмарками, troubleshooting● Сегментація відповідей● Інтеграція CRM на прикладі Hubspot● Інструменти автоматизації: Make, Phantombuster, Zapier● Q&A
    Результат: готовий аналіз успішності кампанії та план для наступних кампаній
    🎬 Відео (1:30:00) 📊 Презентація 📌 Додаткові матеріали    

Відгуки

“Дякую за курс. Моя основна діяльність полягає в іншому, але поставив собі завдання розібратися в імейл розсилках для своєї компанії.Під час курсу стало зрозуміло, що технічні моменти це другорядні питання, а ось за принципові моменти, які були розкриті на курсі: концнпція, ICP, pain points, структура листа, ціннісні моменти, – дякую.Зараз у нас процес розсилок на рівні гіпотези і, відповідно, будемо обкатувати його в напів ручному режимі. Згодом добавимо автоматизацію. Наразі є план дій.Також дякую за підказки и фідбек щодо практичних завдань.Курсом і викладанням задоволений на 100%!”

Липень, 2023

Алекс Падалка

СЕО та фаундер компанії JetBase

"Все загалом було круто. Я прийшов з метою все систематизувати, отримати загальне бачення – і все це отримав. Побачив багато штук, які можна поставити під питання (чому щось зараз працює так, а не інакше), що можна поправити чи покращити. Думаю, ще не раз переглядатиму кожен із уроків. Написання самих листів — не зовсім моя задача, але з часом, думаю, теж до цього дійду — приходитиму і сейлзам розповідатиму, що вони не так пишуть;)Загалом дуже задоволений. По роботі було певна задача, і саме по ній був урок — якраз вчасно, прям круто вийшло!"


Червень, 2023

Ілля

Email marketing manager в Actiomix

“Від мене було мало питань під час курсу, бо в загальному все було зрозуміло. Мене цікавила здебільшого структура в питанні холодних розсилок. Тут я собі підтвердив, що система в мене так і налаштована. Найважливіше, що ми обговорювали — темплейти меседжів. В мене з цим реально проблеми: міняю дуже часто, але важко. Тут мені дуже допоміг фідбек і тe, що ми обговорювали на останньому занятті. Буду все пробувати і, знову ж таки, ще звертатись до Олега з поточними питаннями. Зі структурою мейлів ще буду розбиратись, а от інші питання (CRM, налаштування доменів, автоматизація) вже були пропрацьовані і питань не було — є досвід. А щодо меседжів: того, як їх треба подавати, їх цінність і так далі, — була нова інформація. За це дякую і, думаю, ще будемо обговорювати.Слушним також був коментар, що треба мені сідати з СЕО та обговорювати, що саме треба донести до наших лідів та клієнтів.”

Липень, 2023

Василь Кузик

Head of BDM

Формат участі

Миттєвий доступ до відео та матеріалів. Створюєте обліковий запис на платформі, оплачуєте пакет через Wayforpay і відразу починаєте проходити навчання.
Також ми приймаємо Payoneer, безготівковий розрахунок, Paypal, крипту та переказ на картку.Якщо хочете сплатити таким способом, напишіть у телеграм @practicebox.


Участь у курсі


$149

✓ Лайфтайм доступ до 4 відеоуроків курсу + додаткових матеріалів
✓ Закритий телеграм-чат учасників та зворотний зв'язок під час курсу


Спитати поради


Консультація 30 хв

✓ Обговоримо ваші аутріч процеси, знайдемо точки росту
✓ Дізнаєтесь більше про лідогенерацію та колд аутріч

Популярні питання

Ми заздалегідь відповіли на найактуальніші питання про курс. Якщо хочете запитати щось особливе - найшвидше відповість підтримка у телеграм @practicebox

  • Коли стартує та закінчується курс?

    Набір на курс постійно відкрито. Ви отримуєте доступ до записів та матеріалів та вивчаєте їх у своєму темпі.

  • Що таке лайфтайм доступ?

    Це означає, що у вас буде доступ до записів назавжди, поки існує інтернет, відеохостинг, і на планеті не почнеться апокаліпсис. Тоді нам усім буде не до курсів.

  • Чи є повернення коштів?

    Повернення без питань протягом дня оплати. Наприклад, оплатили в середу, зайшли до кабінету - подивилися, все погано - у ту ж середу потрібно звернутися за поверненням. У четвер уже буде пізно.Це технічні обмеження системи, нічого не вдієш :(

  • Кому курс не підійде?

    Шукачам чарівних пігулок насамперед. У другу чергу — тим, хто не має часу та бажання в це вкладатися.

  • Чи є розстрочка чи оплата частинами?

    Є лише оплата частинами від Монобанку (для резидентів України).

Як проходить навчання

1

Створюєте обліковий запис і оплачуєте доступ
Навчання проходить на нашій платформі Practicebox. Для початку навчання створюєте обліковий запис, а потім купуєте доступ до нашого курсу. Якщо ви вже користувач — обліковий запис можна ще раз не створювати :)Матеріали курсу миттєво з'являться у вашому кабінеті. 

2

Дивитеся відеоуроки у записі
У нас є зручна навігація по курсу та плеєр, в якому налаштовується швидкість.Там будуть усі матеріали (шаблони, посилання).

3

Лайфтайм доступ до курсу
Усі записи ефірів та матеріали залишаються з вами назавжди :)

4

Чат для нетворкінгу та питань по курсу
Організаційні питання швидко вирішуємо в чаті, у ньому ж обговорюємо, наскільки цікавий курс, знайомимося, нетворкаємося і обмінюємося думками. Чат залишається у вас і після закінчення курсу.

5

Не лише теорія, а й практика
Кожне заняття вимагає певних змін та дій у вашій команді. Радимо переходити до наступного уроку тільки після того, як ви виконаєте все, що потрібно для поточного.

Автор курсу


Олег Томенко
- Founder & CEO платформи PracticeBox;
- незалежний консультант діджитал компаній та стартапів з питань побудови та збільшення ефективності процесів Sales&Marketing;
- спеціалізується на питаннях аутбаунд продажів та лідогенерації, налаштування та автоматизації CRM, побудови маркетингової воронки, email маркетингу, контент маркетингу, продакт маркетингу, та стратегії цифрового маркетингу в цілому;
- серед клієнтів: MageCloud, TeQatlas, DesignBuddy, AmconSoft, Perfsol, DashFight.