🔴 Запис вебінару - для зареєстрованих юзерів PracticeBox
На двогодинному вебінарі розглянемо крок за кроком, як зробити Upwork системним каналом продажів для агентства, невеликої команди або компанії + розберемо cover letters учасників.
Марія Мірошниченко поділиться ключовими складовими системи, яку вона впроваджує у своїх клієнтів. Пройдемося по всьому ланцюжку - від формування портрета клієнта до закриття угод на біржі.
Для доступу к запису потрібен безкоштовний акк PracticeBox.
Марія МірошниченкоАвтор курсу, Upwork Top Rated Plus Freelancer
Усім, хто продає цифрові послуги на закордонні ринки: IT-компаніям, digital-агентствам, дизайн-студіям
Програма вебінару
⦿ Що змінилося в Upwork у 2021: цифри, кейси, факти⦿ Які ніші/індустрії затребувані зараз на біржі⦿ Чому система вирішує⦿ Ключові елементи системної роботи на Upwork⦿ Три стратегії старту та масштабування в каналі: вибирайте свою⦿ Розуміння свого ICP та UVP⦿ Цикл угоди на Upwork та побудова вирви продажів⦿ Декомпозиція, метрики, KPI та команда⦿ Типові помилки та як їх уникнути⦿ Розбір cover letters у прямому ефірі (NEW!)⦿ Запитання та відповіді
Марія МірошниченкоАвтор курсу, Top Rated Plus Freelancer
– Upwork Top Rated Plus freelancer із заробітком $80k+ з дизайну проектів
– 2,5 роки працювала Customer Success Manager у BandaPixels: 50+ проектів із клієнтами з усього світу; навчила лідгенів, вибудувала процеси; за цей час агенція заробила з нуля 250K+ на Upwork з Job Sucess Score >90%
– На Upwork брала участь у створенні дизайну додатку Edplus - spinout-стартапа Oxford University, який після релізу зайняв №1 у своїй категорії у Play Store у США, Австралії, Британії та Сінгапурі
– На Upwork працювала з Awarded Australian Best Event Service – ACTA (Associated Celebrity Talent App) та Global Event Talent по проекту зі створення маркетингових матеріалів. Через 1 рік співпраці клієнт сам запропонував збільшити погодинний рейт на ↑60%
– На Upwork брала участь у розробці візуалів та дизайн матеріалів для African cross-border fintech startup Chipper Cash, які залучили $6 млн інвестицій на посівній стадії, на сьогодні майже 1 млн користувачів