Illustration

Дмитро Лось

Serial Entrepreneur,Sales Consultant


Запис онлайн-інтенсиву • 3 модулі, 11 відеоуроків, 4 години

Організація та успішне проведення Roadshow

На триденному інтенсиві ми дуже докладно розберемо та систематизуємо досвід Дмитра у бізнес-поїздках та роботі на території клієнта.
На виході ви отримаєте покрокову інструкцію, як підготуватися до роадшоу, як вибрати країни, міста та виставки, що робити до, під час та після поїздки, і найголовніше - як зробити роадшоу окупним та працюючим каналом продажів та зв'язати його з іншими сейловими та маркетинговими активності вашої компанії.

Відео розбите на три модулі, сумарно 4 години матеріалу.

Ознайомче відео

Модуль 2, відео 1 "Як обирати виставки та заходи"

Інтенсив підійде вам, якщо ви

Збираєтеся їхати у road show і хочете правильно вибрати місце та підготуватися

Хотіли б поїхати в road show, але не розумієте, чи це підійде вам, скільки це коштує і чи є сенс

Їздили в road show, але проекти не привезли та спрацювали у мінус


Програма занять



Модуль 1. Матчастина. Чи потрібно вам roadshow. Формат Short'n'quick

Вартість доступу99$

1.1 Матчастина та основні тези про roadshow — 19:09
Чотири типові цілі поїздокЧи є окупністьЧи варто вашій компанії їхати в роад шоуХто має їхати
1.2 Підготовка до short'n'quick roadshow - 34:50
Чекліст підготовки до поїздкиЩо робити за вічність доПлан дій перед поїздкоюСегментація лідів
1.3 Активності під час поїздки – 12:50
Організація та підготовка до зустрічейЩо потрібно щодня робити у поїздціТипи зустрічей та клієнтівЩо робити після roadshow
1.4 Q&A: відповіді на запитання - 22:48

Яка зразкова вартість такого заходу?
Чи можна знайти стартапи у звичайних коворкінгах?
Які потрібні матеріали?
Яка структура спілкування під час зустрічі із клієнтом?
Як не вигоряти за велику кількість зустрічей на день?
Чи варто робити під роад шоу спеціально лендинги та банери?
Як робити лідогенерацію під роад шоу?
Що Ви використовуєте для heatmaps?

Модуль 2. Expo invasion: поездка на выставку

2.1 Як вибирати виставки та заходи – 18:07
Критерії відбору заходуЧекліст готовності компанії до виставкиЩо робити за вічність до виставки
2.2 Підготовка до заходу – 24:09
Що робити за 3-6 місяців до івентаЩо робити за місяцьЩо брати із собою на виставкуДодатки для заходів: Linkedin, Evernote, Hubspot, iLeads, LetsLunch, Snapr
2.3 Робота на виставці та після неї. Відповіді на запитання — 34:49
Активності під час виставки
Як сегментувати opportunity
Увечері та в кулуарах
Список дій після заходу

Як у натовпі шукати потрібних людей?
Коли оптимальний час для фолоуапу після конференції?
Орієнтовна вартість поїздки на виставку?
Який найбільший проект ви привозили із виставок?
Чи можна їхати як незалежний сейлз, зібравши кілька компаній у портфель?

Модуль 3. ICP. Live & Assimilate: тривале відрядження для відпрацювання теплих лідів, пошуку нових можливостей та нетворкінгу

3.1 Як приймати рішення про поїздку - 22:33
Чекліст готовності до поїздки Live&AssimilateПоради щодо вибору території для поїздкиКоли варто їхати до такої поїздки. Розуміння сезонності
3.2 Що робити перед поїздкою - 22:09
Що робити за 3-6 місяців до поїздкиЩо робити за 1 місяцьПринципи роботи у поїздціЯк призначати та проводити зустрічі
3.3 Нетворкінг. Повернення на батьківщину - 19:36

Як планувати і правильно робити нетворкінг
Виїзд до іншої локації
Щоденні активності
Повернення на батьківщину. Що робити після приїзду?

3.4. Фінальні думки. Відповіді на запитання - 13:07

Вартість подібного заходу у США
Чи розділяти бізнес та людські знайомства?
Чи нормально користуватися door-to-door approach?
Чи можна знайти клієнтів у коворкінгу?
Чи відрізняються підходи у США від підходів у Європі?
Як аутричили європейських клієнтів на місцевих мовах?

Про автора

Дмитро Лось
Serial EntrepreneurOwner&CEO у “A Company That Sells Everything” -Sales&Marketing Outsourcing Company

У продажах 11 років
Працював та керував відділами B2B продажів у 5 видах бізнесу на 3 континентах (продаж промислового обладнання (Україна), виробництво та продаж побутової хімії (Україна), великотоннажний експорт корисних копалин (Україна, Європа, Близький Схід, Африка), виробництво та продаж риби ( Уганда, Кенія, Руанда, UAE), розробка та продаж програмного забезпечення (США, Європа)
За останні два роки провів у США понад 200 зустрічей із клієнтами, і закрив для своїх партнерів угод на $1,7М

Illustration
Illustration

ВідгукиМи продовжуємо збирати відгуки про наш минулий курс з outbound-продажів, Linkedin та відгуки клієнтів про роботу з Дмитром.

"Те, як викладено побудову ICP в курсі Дмитра з outbound-продажів, мені сподобалося набагато більше, ніж в інших схожих курсах. Тренер багато працює з учасниками і часто допомагає вирішити конкретні завдання прямо на ходу. + показані реальні зв'язки інструментів для Outbound маркетингу (базове налаштування) + best practices), то чого я не бачив в інших курсах. Курс точно коштує своїх грошей!"

Illustration

«Буду чесним, моє ставлення до outbound-продажів було вкрай скептичним, коли я розпочав роботу із Дмитром. Тому що я сам дуже рідко реагую на подібні листи. Але ситуація з продажами на той момент була вкрай складна, тому було прийнято рішення розпочинати.
І я скажу вам, що Дмитро повністю змінив мою думку. Перших великих корпоративних клієнтів ми отримали вже за місяць і з кожним місяцем лише нарощували обороти.
Дмитро не просто професіонал своєї справи, а ще й інноватор, який постійно шукає і вигадує нові і нові варіанти залучення саме вашого золотого клієнта.»

Illustration

"Закінчив нещодавно курс з outbound-продажів. І дуже рекомендую! Без зайвих лестощів — це найсистематизованіший, детальніший і лаконічний концентрат, з яким мені доводилося мати справу. Якщо хтось знає щось подібне за співвідношенням ціна/якість — напишіть у коментарях. Я буду тільки радий порівняти, а поки що залишаюся на своїй думці, що це хіт наших днів!

Illustration

«Dimitry Los has been the driving force in revolutionizing how we do business at ModernEpic. He has crafted a strategy and an execution that have taken our outreach and marketing to a whole new level. And the entire time, he has maintained a great humor, an incredible work ethic, and an uncompromising commitment to the quality of the final result. You’re going to be hearing his name a lot in the next ten years, and if you’re lucky, it will be because, like us, you got to work with him when he was just coming up.»

Illustration

«Dimitry is a very charismatic specialist with a good sense of how to get projects done. He's built for us a Sales & Marketing team that is absolutely self-sustainable — keeping out a lot of the middle management fluff that isn't needed. His specialists are very knowledgeable and delivering a stable final product.»

Illustration

"Опенрейт за останнім розсиланням 63%, це небувалий раніше відсоток. Я максимум бачив 10%-15% в інших компаній, а в нас і того було нижче. Дмитро, реально, розбирається в лідгені."

Illustration

#StandWithUkraine

Support the Ukrainian Armed Forces during the Russian invasion