Дмитро Лось
Serial Entrepreneur,Sales Consultant
Запис онлайн-інтенсиву • 3 модулі, 11 відеоуроків, 4 години
Організація та успішне проведення Roadshow
На триденному інтенсиві ми дуже докладно розберемо та систематизуємо досвід Дмитра у бізнес-поїздках та роботі на території клієнта.
На виході ви отримаєте покрокову інструкцію, як підготуватися до роадшоу, як вибрати країни, міста та виставки, що робити до, під час та після поїздки, і найголовніше - як зробити роадшоу окупним та працюючим каналом продажів та зв'язати його з іншими сейловими та маркетинговими активності вашої компанії.
Відео розбите на три модулі, сумарно 4 години матеріалу.
Ознайомче відео
Модуль 2, відео 1 "Як обирати виставки та заходи"
Інтенсив підійде вам, якщо ви
1.1 Матчастина та основні тези про roadshow — 19:09
Чотири типові цілі поїздокЧи є окупністьЧи варто вашій компанії їхати в роад шоуХто має їхати
1.2 Підготовка до short'n'quick roadshow - 34:50
Чекліст підготовки до поїздкиЩо робити за вічність доПлан дій перед поїздкоюСегментація лідів
1.3 Активності під час поїздки – 12:50
Організація та підготовка до зустрічейЩо потрібно щодня робити у поїздціТипи зустрічей та клієнтівЩо робити після roadshow
1.4 Q&A: відповіді на запитання - 22:48
Яка зразкова вартість такого заходу?
Чи можна знайти стартапи у звичайних коворкінгах?
Які потрібні матеріали?
Яка структура спілкування під час зустрічі із клієнтом?
Як не вигоряти за велику кількість зустрічей на день?
Чи варто робити під роад шоу спеціально лендинги та банери?
Як робити лідогенерацію під роад шоу?
Що Ви використовуєте для heatmaps?
Дмитро Лось
Serial EntrepreneurOwner&CEO у “A Company That Sells Everything” -Sales&Marketing Outsourcing Company
У продажах 11 років
Працював та керував відділами B2B продажів у 5 видах бізнесу на 3 континентах (продаж промислового обладнання (Україна), виробництво та продаж побутової хімії (Україна), великотоннажний експорт корисних копалин (Україна, Європа, Близький Схід, Африка), виробництво та продаж риби ( Уганда, Кенія, Руанда, UAE), розробка та продаж програмного забезпечення (США, Європа)
За останні два роки провів у США понад 200 зустрічей із клієнтами, і закрив для своїх партнерів угод на $1,7М
"Те, як викладено побудову ICP в курсі Дмитра з outbound-продажів, мені сподобалося набагато більше, ніж в інших схожих курсах. Тренер багато працює з учасниками і часто допомагає вирішити конкретні завдання прямо на ходу. + показані реальні зв'язки інструментів для Outbound маркетингу (базове налаштування) + best practices), то чого я не бачив в інших курсах. Курс точно коштує своїх грошей!"
«Буду чесним, моє ставлення до outbound-продажів було вкрай скептичним, коли я розпочав роботу із Дмитром. Тому що я сам дуже рідко реагую на подібні листи. Але ситуація з продажами на той момент була вкрай складна, тому було прийнято рішення розпочинати.
І я скажу вам, що Дмитро повністю змінив мою думку. Перших великих корпоративних клієнтів ми отримали вже за місяць і з кожним місяцем лише нарощували обороти.
Дмитро не просто професіонал своєї справи, а ще й інноватор, який постійно шукає і вигадує нові і нові варіанти залучення саме вашого золотого клієнта.»
«Dimitry is a very charismatic specialist with a good sense of how to get projects done. He's built for us a Sales & Marketing team that is absolutely self-sustainable — keeping out a lot of the middle management fluff that isn't needed. His specialists are very knowledgeable and delivering a stable final product.»
"Опенрейт за останнім розсиланням 63%, це небувалий раніше відсоток. Я максимум бачив 10%-15% в інших компаній, а в нас і того було нижче. Дмитро, реально, розбирається в лідгені."