Illustration

ОлександрВиноградськийЗасновникWin-Win Marketing Agency

Побудоваinbound маркетингув IT-компанії

Запис онлайн-інтенсиву 3 модулі, 13 відеоуроків, 6 годин 40 хвилин

$118

В курсі ми покроково пройдемо всі етапи старту inbound-маркетингу в IT-компанії. Перед тим, як переходити до інструментів, потрібно визначити ринок, місце на ринку, і дійти розуміння того, куди прагне компанія. Після цього визначити та проаналізувати конкурентів, скласти портрет клієнта, і вже після цього починати цілеспрямовані активності.
Ми розберемо методики та інструменти аналізу ринків, конкурентної розвідки, створення портрета клієнта. Курс покликаний мотивувати фаундерів та кофаундерів виділити час та опрацювати напрями роботи компанії, виділити ринки та компетенції, оскільки класичний продаж аутсорсингу чи аутстафінгу не працює для більшості невеликих та середніх компаній.

Інтенсив підійде вам, якщо ви

  • Illustration

    Невелика або середня аутсорс компанія, і хочете постійний потік inbound-клієнтів, але не знаєте з чого почати

    Потрібно почати з визначення того, куди рухається ваша компанія. На курсі ми розбираємо інструменти аналізу ринків, конкурентів, створення портрета клієнта та формування ціннісної пропозиції.

  • Illustration

    Знаєте, що у колег успішно працює маркетинг, і хочете зрозуміти, чи це підійде вам

    На це в будь-якому разі доведеться витрачати ресурси – час та фінанси. Активності мають бути цілеспрямовані та системні. На курсі ми висвітлюємо, якими ресурсами все робиться і скільки це може коштувати.

  • Illustration

    Вже намагалися запускати активності, але не отримали результату з різних причин

    Причини можуть бути різні, з тих, що часто зустрічаються - несистемна діяльність, погано опрацьований портрет клієнта, погано сформоване УТП. Курс дозволить вам ще раз подивитись свіжим поглядом на підходи та запустити роботу наново у кращому вигляді.

ПРОГРАМА КУРСУ

Модуль 1. Формування маркетингової стратегії

Відео 1.1 - 23:12

Маркетинг та стратегія

— Що таке маркетинг— Різниця між рекламою та маркетингом— Відмінність inbound та outbound— 7 простих питань для маркетингової стратегії— Ринок та ваше місце на ринку

Відео 1.2 - 16:41

Ніші та ринки

— Розуміння ніш та оцінка ринків— Тактична складова маркетингової стратегії

Відео 1.3 - 28:27

Криві Гартнера та карта компетенцій

— Стратегічна складова маркетингової стратегії— Криві Гартнера— Визначення подальших дій— Карта компетенцій

Відео 1.4 - 23:12

Відповіді на питання. Самостійна робота 1

Модуль 2. Аналіз конкурентів, планування активностей

Відео 2.1 - 23:22

Інструменти конкурентної розвідки

— Similarweb— SEOQuake— Використання директорій (типу Clutch) + Alexa Rank— Пошук по перетину пошукових запитів— Робота з Ahrefs та SEMRush

Відео 2.2 - 35:41

Хто наші конкуренти

— Критерії компаній для аналізу— Оцінка маркетингових ресурсів конкурента— Ресурс копірайтерів— Бюджети на рекламу— SEO та посилання— Аналіз каналів конкурента

Відео 2.3 - 33:12

Аналіз активностей конкурента

— Аналіз активностей конкурента— Контекстна реклама, ключові слова та оголошення— Аналіз пошукової видачі— Де знаходяться ліди?— Аналіз маркетплейсів та директорій

Відео 2.4 - 22:01

Відповіді на питання. Самостійна робота 2

Модуль 3. ICP. Позиціювання. Реалізація

Відео 3.1 - 23:22

Портрет клієнта та цільова аудиторія

▶Дивитися відео

— Портрет клієнта та цільова аудиторія— Карта емпатії— Приклад заповнення карти емпатії— Больові точки

Відео 3.2 - 43:35

Unique value proposition (UVP, УТП)

— Формування УТП— Приклади гарного УТП— Проблеми кастоміру та проблеми кастомірів кастоміру— Як оформляти кейси— Як НЕ оформляти кейси— Ресурси на маркетинг

Відео 3.3 - 26:39

Ресурси, процеси та KPI

— Портрет клієнта та цільова аудиторія— Карта емпатії— Приклад заповнення карти емпатії— Больові точки

Відео 3.4 - 27:31

Поскриптум. Відповіді на питання. Самостійна робота 3

Відео 3.5 - 26:30

Складання вашого контент-плану

— Контент-план: чому це важливо— Що таке контент-план— Три виміри контент-плану— Частотність/популярність— Конкуренція— Експертність— Верх чи низ воронки?— Приклад контент-плану

Програма занять

Модуль 1. Формування маркетингової стратегії

1.1. Маркетинг та стратегія - 23:12
Що таке маркетингРізниця між рекламою та маркетингомВідмінність inbound та outbound7 простих питань для маркетингової стратегіїРинок та ваше місце на ринку
1.2. Ніші та ринки - 16:41
Розуміння ніш та оцінка ринківТактична складова маркетингової стратегії
1.3. Криві Гартнера та карта компетенцій - 28:27
Стратегічна складова маркетингової стратегіїКриві ГартнераВизначення подальших дійКарта компетенцій
1.4. Відповіді на питання. Самостійна робота 1 - 29:36

Модуль 2. Аналіз конкурентів, планування активностей

2.1. Інструменти конкурентної розвідки – 23:22
SimilarwebSEOQuakeВикористання директорій (типу Clutch) + Alexa RankПошук по перетину пошукових запитівРобота з Ahrefs та SEMRush
2.2. Хто наші конкуренти – 35:41
Критерії компаній для аналізуОцінка маркетингових ресурсів конкурентаРесурс копірайтерівБюджети на рекламуSEO та посиланняАналіз каналів конкурента
2.3. Аналіз активностей конкурента – 33:12
Аналіз активностей конкурентаКонтекстна реклама, ключові слова та оголошенняАналіз пошукової видачіДе знаходяться ліди?Аналіз маркетплейсів та директорій
2.4. Відповіді на питання. Самостійна робота 2 - 22:01

Модуль 3. ICP. Позиционирование. Реализация

3.1. Портрет клієнта та цільова аудиторія - 1:00:54
Портрет клієнта та цільова аудиторіяКарта емпатіїПриклад заповнення карти емпатіїБольові точки
3.2. Unique value proposition (UVP, УТП) – 43:35
Формування УТППриклади гарного УТППроблеми кастоміру та проблеми кастомірів кастоміруЯк оформляти кейсиЯк НЕ оформляти кейсиРесурси на маркетинг
3.3. Ресурси, процеси та KPI - 26:39
Людські ресурсиСтворення процесівKPI маркетингових активностей
3.4. Поскриптум. Відповіді на питання. Самостійна робота 3 - 27:31
3.5. Складання вашого контент-плану – 26:30
Контент-план: чому це важливоЩо таке контент-планТри виміри контент-плануЧастотність/популярністьКонкуренціяЕкспертністьВерх чи низ воронки?Приклад контент-плану

Про автора

ОлександрВиноградський
Засновник агенції Win-win Marketing Agency

  • Illustration

    В Інтернет-маркетингу для західних ринків 12 років. Працював понад 7 років в одній з найбільших агенцій України

  • Illustration

    Сертифікований спеціаліст Google Analytics

  • Illustration

    Автор профільних публікацій, спікер на конференціях та вебінарах

  • Illustration

    У 2016 році заснував агенцію інтернет-маркетингу, що спеціалізується на онлайн-маркетингу IT-outsource та інших B2B-компаній. Також у портфелі агенції є низка проектів іншого напрямку

Illustration

#StandWithUkraine

Support the Ukrainian Armed Forces during the Russian invasion