ОлександрВиноградськийЗасновникWin-Win Marketing Agency
Запис онлайн-інтенсиву 3 модулі, 13 відеоуроків, 6 годин 40 хвилин
$118
В курсі ми покроково пройдемо всі етапи старту inbound-маркетингу в IT-компанії. Перед тим, як переходити до інструментів, потрібно визначити ринок, місце на ринку, і дійти розуміння того, куди прагне компанія. Після цього визначити та проаналізувати конкурентів, скласти портрет клієнта, і вже після цього починати цілеспрямовані активності.
Ми розберемо методики та інструменти аналізу ринків, конкурентної розвідки, створення портрета клієнта. Курс покликаний мотивувати фаундерів та кофаундерів виділити час та опрацювати напрями роботи компанії, виділити ринки та компетенції, оскільки класичний продаж аутсорсингу чи аутстафінгу не працює для більшості невеликих та середніх компаній.
Інтенсив підійде вам, якщо ви
Невелика або середня аутсорс компанія, і хочете постійний потік inbound-клієнтів, але не знаєте з чого почати
Потрібно почати з визначення того, куди рухається ваша компанія. На курсі ми розбираємо інструменти аналізу ринків, конкурентів, створення портрета клієнта та формування ціннісної пропозиції.
Знаєте, що у колег успішно працює маркетинг, і хочете зрозуміти, чи це підійде вам
На це в будь-якому разі доведеться витрачати ресурси – час та фінанси. Активності мають бути цілеспрямовані та системні. На курсі ми висвітлюємо, якими ресурсами все робиться і скільки це може коштувати.
Вже намагалися запускати активності, але не отримали результату з різних причин
Причини можуть бути різні, з тих, що часто зустрічаються - несистемна діяльність, погано опрацьований портрет клієнта, погано сформоване УТП. Курс дозволить вам ще раз подивитись свіжим поглядом на підходи та запустити роботу наново у кращому вигляді.
Модуль 1. Формування маркетингової стратегії
Маркетинг та стратегія
— Що таке маркетинг— Різниця між рекламою та маркетингом— Відмінність inbound та outbound— 7 простих питань для маркетингової стратегії— Ринок та ваше місце на ринку
Відео 1.2 - 16:41
Ніші та ринки
— Розуміння ніш та оцінка ринків— Тактична складова маркетингової стратегії
Відео 1.3 - 28:27
Криві Гартнера та карта компетенцій
— Стратегічна складова маркетингової стратегії— Криві Гартнера— Визначення подальших дій— Карта компетенцій
Відео 1.4 - 23:12
Відповіді на питання. Самостійна робота 1
Відео 2.1 - 23:22
Інструменти конкурентної розвідки
— Similarweb— SEOQuake— Використання директорій (типу Clutch) + Alexa Rank— Пошук по перетину пошукових запитів— Робота з Ahrefs та SEMRush
Відео 2.2 - 35:41
Хто наші конкуренти
— Критерії компаній для аналізу— Оцінка маркетингових ресурсів конкурента— Ресурс копірайтерів— Бюджети на рекламу— SEO та посилання— Аналіз каналів конкурента
Відео 3.1 - 23:22
Портрет клієнта та цільова аудиторія
— Портрет клієнта та цільова аудиторія— Карта емпатії— Приклад заповнення карти емпатії— Больові точки
Відео 3.2 - 43:35
Unique value proposition (UVP, УТП)
— Формування УТП— Приклади гарного УТП— Проблеми кастоміру та проблеми кастомірів кастоміру— Як оформляти кейси— Як НЕ оформляти кейси— Ресурси на маркетинг
Відео 3.5 - 26:30
Складання вашого контент-плану
— Контент-план: чому це важливо— Що таке контент-план— Три виміри контент-плану— Частотність/популярність— Конкуренція— Експертність— Верх чи низ воронки?— Приклад контент-плану
Модуль 1. Формування маркетингової стратегії
1.1. Маркетинг та стратегія - 23:12
Що таке маркетингРізниця між рекламою та маркетингомВідмінність inbound та outbound7 простих питань для маркетингової стратегіїРинок та ваше місце на ринку
1.2. Ніші та ринки - 16:41
Розуміння ніш та оцінка ринківТактична складова маркетингової стратегії
1.3. Криві Гартнера та карта компетенцій - 28:27
Стратегічна складова маркетингової стратегіїКриві ГартнераВизначення подальших дійКарта компетенцій
1.4. Відповіді на питання. Самостійна робота 1 - 29:36
Модуль 2. Аналіз конкурентів, планування активностей
ОлександрВиноградський
Засновник агенції Win-win Marketing Agency
В Інтернет-маркетингу для західних ринків 12 років. Працював понад 7 років в одній з найбільших агенцій України
Сертифікований спеціаліст Google Analytics
Автор профільних публікацій, спікер на конференціях та вебінарах
У 2016 році заснував агенцію інтернет-маркетингу, що спеціалізується на онлайн-маркетингу IT-outsource та інших B2B-компаній. Також у портфелі агенції є низка проектів іншого напрямку